Διαβάστε το υλικό που βρήκαμε ή μας έστειλαν φιλικά blogs.

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

"Ούτε δουλειά,ούτε και επίδομα?"


"Θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευσή και την αγανάκτηση μου για τις υπηρεσίες του
ΟΑΕΔ Βέροιας.
Η κατάσταση είναι αφόρητη απο την ημιμάθεια και την φυγόπονη στάση ορισμένων εργαζόμενων.

Θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα.Καταθέτω τα χαρτιά μου για ταμείο ανεργίας και αντ'αυτού μου βγάλανε
κάρτα ανεργίας με αποτέλεσμα να χάσω το δώρο...
των χριστουγέννων,το επίδομα ανεργίας του μήνα Δεκεμβρίου
και το επίδομα αλληλεγγύης.
Η υπέυθυνη της γκάφας Σαραφίδου Βεργίνα όταν τις ανέφερα το λάθος μου απάντησε με περρίσιο θράσος¨μπορείς να το αποδείξεις οτι εγώ εκανα το λάθος?" (!!!)
Έπειτα απο αυτό το περιστατικό χωρίς ίχνος ευθιξίας δεν έδειξε την παραμικρή διάθεση να με βοηθήσει αντιθέτως μου
ζήτησε και βεβαιώσεις οι οποίες δεν κρίνονται απαραίτητες οπως π.χ βεβαίωση οικειοθελούς αποχώρησης απο την προ προηγούμενη δουλειά μου απο την οποία παραιτήθηκα(!) οποτέ ποιός ο λόγος απο τη στιγμή που υποβάλλω την απόλυση απο την προηγούμενη δουλεία μου.

Θα παρακαλούσα τους αρμόδιους να διευκολύνουν την κατασταση στις υπηρεσίες αυτές καταπολεμώντας την τριτοκοσμική γραφειοκρατία που μαστιιζει την χωρά μας.
Όσον αφορά τους εργαζόμενους καλό θα ήταν να μην συμπεριφέρονται στον κοσμό που μπαινει μεσά στο "μαγαζί"
τους σαν πολίτες 3ης κατηγορίας γιατί πολλόι απο αυτούς έχουν μόρφωση και παιδεία που κατακτάται με δυσκολία.
Απλά οι δυσπραγία των καιρών ρίχνει τους νέους στην αναγκη να περάσουν το κατώφλι αυτής της υπηρεσίας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
 
από troktiko
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...