Διαβάστε το υλικό που βρήκαμε ή μας έστειλαν φιλικά blogs.

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Γερμανός υπήκοος ελληνικής καταγωγής….Τι το κακό βλέπετε ? ? ?

Τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ έχουν επιστρατεύσει με εντολές άνωθεν βέβαια και μεγάλα ονόματα της ελληνικής κοινωνίας για να πείσουν την κοινή γνώμη για το δίκαιο του νομοσχεδίου για την ελληνοποιησης των μεταναστών.
Ο ALFA σήμερα στο δελτίο ειδήσεων είχε των Χουαν ραμον ρότσα και την Υβετ να μας λένε πόσο δίκαιο είναι το νομοσχέδιο και πόσο ταλαιπωρούνται οι μετανάστες που δεν τους δίνετε η ιθαγένεια.
Τα πράγματα κυρίες και κύριοι είναι πολύ απλά ....απευθυνόμενος στους Bloggers και στους έντιμους δημοσιογράφους θα ήθελα να σας πω ότι όπως αυτοί κάνουν την προπαγάνδα τους για να πείσουν τον ελληνικό λαό για τις καλές δήθεν προθέσεις τους με το νέο νομοσχέδιο έτσι και εσείς να ενημερώσετε την κοινή γνώμη με απλά και λίγα λόγια . Η αλήθεια φίλοι μου λέγετε πάντα με απλά λόγια έτσι θα την εκτιμήσει ο ελληνικός λαός και θα κάνει αυτό που πρέπει.
Ο νέος νόμος λοιπόν αγαπητοί συμπατριώτες μου θέλει να
δώσει ελληνική ιθαγένεια στους μετανάστες .Η ιθαγένεια είναι άλλο πράγμα και άλλο η υπηκοότητα . Ιθαγένεια σημαίνει απλά είμαι ελληνικής καταγωγής (φυλής) και υπηκοότητα σημαινει ότι είναι Έλληνας πολίτης ,έχω πλήρη δικαιώματα σαν Έλληνας, αλλά έχω άλλη εθνική καταγωγή, όπως είναι και το σωστό ….Είμαι πχ. Γερμανός υπήκοος ελληνικής καταγωγής….Τι το κακό βλέπετε σε αυτό και δεν το θέλετε ? ? ?
Για τα παιδιά των παιδιών των μετανάστες τρίτης γενιάς το συζητάμε ….. Αν και εδώ θα σας φέρω το παράδειγμα των μουσουλμάνων της Θράκης που είναι στην Ελλάδα 100 χρόνια δηλαδή 5 γενιές τώρα, και αν τους ρωτήσεις τι είναι . . . . σου λένε είμαστε Τούρκοι…. ! ! ! η μηπως και αυτό δεν το ξέρετε… ? ? ?
Αν η κυβέρνηση θέλει το καλό όλων των πολιτών τις να δώσει την ελληνική υπηκοότητα και έτσι θα λυθούν όλα τα δήθεν προβλήματα ,,,ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ....Την ιθαγένεια να την δώσει όταν πρέπει και όταν ο άλλος πραγματικά είναι Έλληνας ..αυτό δεν θα το αρνηθει κανείς λογικός άνθρωπος πιστεύω. Όχι έτσι άρπα κόλα….. ! ! !
Ας μας απαντήσει λοιπόν κάποιος από όλους αυτούς που νομίζουν ότι μας κοροϊδεύουν γιατί θέλουν να δώσουν την ελληνική ιθαγένεια και όχι την υπηκοότητα .....Αν βρεθεί κάποιος να μου δώσει μια τεκμηριωμένη απάντηση και καταλάβω και εγώ ο βλάκας το γιατί ευχαρίστως να συμφωνήσω μαζί του.


Δάσκαλος 
από ksipnistere
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...