Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αναδιοργάνωση των δρομολογίων, μείωση του λειτουργικού κόστους και περικοπές στις δευτερεύουσες απολαβές των εργαζομένων, ώστε να μην υπερβαίνουν το 10% των βασικών τους αποδοχών, είναι οι βασικοί άξονες του σχεδίου που επεξεργάζεται η κυβέρνηση για τις αστικές συγκοινωνίες.
Με συσσωρευμένα χρέη που αγγίζουν τα 3 δισ. 400 εκ. € η εξυγίανση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών καταλαμβάνει περίοπτη θέση στις κυβερνητικές προτεραιότητες.
Τα κυβερνητικά σχέδια για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των συγκοινωνιακών φορέων προβλέπουν μεταξύ άλλων:
-Τη συγχώνευση των μέσων σταθερής τροχιάς, δηλαδή του Μετρό, των ΗΣΑΠ και του Τραμ σε ένα φορέα,
-Τη δημιουργία ενός ακόμη που θα αποτελείται από την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ.
Ορατό είναι το ενδεχόμενο παραχώρησης σε ιδιώτη του ελέγχου των εισιτηρίων, προκειμένου να παταχθεί η λαθρεπιβίβαση που σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, φθάνει το 20%.
Μιλώντας από τη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, προανήγγειλε και την κατάργηση των κανονισμών προσωπικού στις αστικές συγκοινωνίες, στα πρότυπα του νόμου για την εξυγίανση του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππας, «οι εργαζόμενοι που θα προσλαμβάνονται θα διέπονται από ένα καθεστώς, που θα περιλαμβάνεται στους νέους κανονισμούς προσωπικού, οι δε αποδοχές τους θα εναρμονίζονται με εκείνες των εργαζομένων στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα».
Με συσσωρευμένα χρέη που αγγίζουν τα 3 δισ. 400 εκ. € η εξυγίανση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών καταλαμβάνει περίοπτη θέση στις κυβερνητικές προτεραιότητες.
Τα κυβερνητικά σχέδια για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των συγκοινωνιακών φορέων προβλέπουν μεταξύ άλλων:
-Τη συγχώνευση των μέσων σταθερής τροχιάς, δηλαδή του Μετρό, των ΗΣΑΠ και του Τραμ σε ένα φορέα,
-Τη δημιουργία ενός ακόμη που θα αποτελείται από την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ.
Ορατό είναι το ενδεχόμενο παραχώρησης σε ιδιώτη του ελέγχου των εισιτηρίων, προκειμένου να παταχθεί η λαθρεπιβίβαση που σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, φθάνει το 20%.
Μιλώντας από τη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, προανήγγειλε και την κατάργηση των κανονισμών προσωπικού στις αστικές συγκοινωνίες, στα πρότυπα του νόμου για την εξυγίανση του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππας, «οι εργαζόμενοι που θα προσλαμβάνονται θα διέπονται από ένα καθεστώς, που θα περιλαμβάνεται στους νέους κανονισμούς προσωπικού, οι δε αποδοχές τους θα εναρμονίζονται με εκείνες των εργαζομένων στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα».