Μιά από τις κυριότερες και απαράδεκτες -έως εμετικές- τακτικές, που εφαρμόζουν διάφορα περιθωριακά "blogs", είναι οι καταγγελίες δήθεν αναγνωστών. Αναρτούν δεκάδες τέτοιες ψεύτικες καταγγελίες, τις οποίες διαβάζει κάποιος γνωστός του καταστήματος, ενημερώνει το κατάστημα, οπότε οι άνθρωποι της επιχείρησης μπαίνουν αναγκαστικά για να δουν "τι γράφει για αυτούς". Η δική μας προτροπή είναι "στον εισαγγελέα χωρίς καθυστέρηση εφόσον προκύπτουν στοιχεία εκβιασμού". Μια χαρακτηριστική περίπτωση....
αποκαλύπτει το καλό και ιστορικό blog prezatv, εδώ,και αναφέρεται σε εκβιασμό μαγαζιού το οποίο δεν υπέκυψε στις απαιτήσεις του "blog", να διαφημιστεί σε αυτό.
από citypress-gr