Ο υπουργός Ρέππας της κυβέρνησης Τσολάκογλου προσπαθεί μετά το φιλέτο του ΟΤΕ να ξεπουλήσει και άλλο ένα αυτό του ΟΣΕ.
Το παλιό κόλπο να βάλουμε την κοινωνία απέναντι στους εργαζομένους αυτή την φορά δεν θα πιάσει.
Τον ΟΣΕ τον χρεώσατε εσείς και οι υπόλοιπες κυβερνήσεις κε Τσολάκογλου.
Δεν θα τον ξεπουλήσετε έναντι πινακίου φακής,ὀπως σας έχουν υποβάλει οι κατοχικοί σύμβουλοι του ΔΝΤ ΚΑΙ Ε.Ε ,κε Ρέππα ο ΟΣΕ δεν πωλείτε.
«Θα αντιδράσουμε με κάθε νόμιμο και μη τρόπο στην εκποίηση», διεμήνυσαν οι εργαζόμενοι. Χαρακτήρισαν «έκτρωμα» το σχέδιο νόμου, ενώ άφησαν προσωπικές αιχμές κατά του Δημ. Ρέππα.
Στα άκρα φτάνει η κόντρα σιδηροδρομικών και κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ μόλις δύο 24ωρα πριν από την επίσημη παρουσίαση του νομοσχεδίου για την εξυγίανση του Οργανισμού από τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, στην πρώτη συνεδρίαση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή.
Το νομοσχέδιο θα τεθεί στη συνέχεια σε δημόσια διαβούλευση, με στόχο να έχει ψηφιστεί έως το τέλος Οκτωβρίου.
«Θα αντιδράσουμε με κάθε νόμιμο και μη τρόπο για να ανατρέψουμε το σχέδιο εκποίησης του ΟΣΕ που προωθεί η κυβέρνηση», διαμήνυσαν σε χθεσινή κοινή συνέντευξη Τύπου με τη ΓΣΕΕ οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΣΕ: «Δεν πρόκειται να πάρουν ούτε ένα βαγόνι από τις εγκαταστάσεις, ούτε μία ράγα», πρόσθεσαν.
Οι σιδηροδρομικοί, οι οποίοι πραγματοποιούν πεντάωρη στάση εργασίας σήμερα από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα με τη συμμετοχή των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, προτίθενται να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους με στάση εργασίας τις ίδιες ώρες αύριο και με παν-σιδηροδρομικό συλλαλητήριο το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη.
Από την πλευρά της η κυβέρνηση δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις στη μεταρρύθμιση.
Την ίδια στιγμή, οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών εξαπέλυσαν προσωπική επίθεση στον κ. Ρέππα, τον οποίο αποκάλεσαν «υπουργό των διαρροών», ενώ χαρακτήρισαν το σχέδιο νόμου «έκτρωμα που συντάχτηκε από διεστραμμένα μυαλά με μοναδικό στόχο το ξεπούλημα των φιλέτων του ΟΣΕ και τη δημιουργία εργασιακού μεσαίωνα για τους σιδηροδρομικούς».
Τα μέλη της ΠΟΣ απέδωσαν τα μειωμένα έσοδα σε κακοδιαχείριση και σε εκπτώσεις έως και 90% στις εμπορευματικές μεταφορές και πρότειναν μεταξύ άλλων: αλλαγή του πλέγματος των δρομολογίων, έλεγχο της λαθρεπιβίβασης, η οποία ξεπερνά τα 300.000 ευρώ ετησίως στον προαστιακό, και προσλήψεις προσωπικού με στόχο την περιστολή των δαπανών υπερεργασίας.
Υπενθυμίζεται ότι το νομοσχέδιο προβλέπει την ιδιωτικοποίηση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με παραχώρηση του μάνατζμεντ, ανάληψη των ελλειμμάτων του Ομίλου και των χρεών προς τρίτους από το Δημόσιο σε αντάλλαγμα της ακίνητης περιουσίας και δημιουργία ανεξάρτητης ρυθμιστικής αρχής. Για τους εργαζομένους προβλέπονται σαρωτικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, μεταξύ των οποίων η εκ νέου υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας από μηδενική βάση και η δραστική μείωση των αποδοχών τους.
από citypress-gr