Διαβάστε το υλικό που βρήκαμε ή μας έστειλαν φιλικά blogs.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Το Who is Who του Ελληνα blogger

Της Σόνιας Χαϊμαντά
Γένους αρσενικού, στην πιο παραγωγική τους ηλικία, μισθωτοί της μεσαίας τάξης που θέλουν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι Ελληνες bloggers. Σύμφωνα με έρευνα του αναπληρωτή καθηγητή πανεπιστημίου Αθηνών Γ. Πλειού 7 στους 10 Bloggers στην Ελλάδα είναι άνδρες (74%). Είναι άτομα που βρίσκονται στην ακμή της παραγωγικής τους ηλικίας 25-44 (66%), μισθωτοί του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα (48%) ή ελεύθεροι επαγγελματίες (17%) και μαθητές (24%).

Εισοδηματικά οι Ελληνες bloggers φαίνεται να ανήκουν κυρίως στα μεσαία στρώματα (39%). Το 66% των bloggers είναι άτομα υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης και περίπου οι μισοί έχουν μεταπτυχιακές σπουδές. Σε άλλη έρευνα βρέθηκε ότι το 68% των Ελλήνων bloggers έχουν «ανώτερη μόρφωση», το 30% «μέση», ενώ δεν εντοπίστηκε στατιστικά σημαντικό ποσοστό bloggers που να έχουν «κατώτερη» μόρφωση (0%).

Υψηλή αναγνωσιμότητα
Στην Ελλάδα, τα blogs έχουν υψηλή αναγνωσιμότητα και φαίνεται να παίζουν τον ρόλο ενός άλλου είδους παραδοσιακών μέσων και τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι περίπου το 4% των Bloggers στην Ελλάδα έχουν κερδίσει χρήματα από αυτή τη δραστηριότητα. Το μεγαλύτερο ποσοστό των blogs χαρακτηρίζεται από τους ίδιους τους bloggers «γενικού περιεχομένου» (58%), «προσωπικά» (56%), «πολιτικά» (42%) και με σημαντική διαφορά ακολουθούν πολύ εξειδικευμένα blogs, επικεντρωμένα στη μουσική (18%) τον κινηματογράφο (12%) κ.ά.

Ανωνυμία
Στην Ελλάδα διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό της ανωνυμίας (συμπεριλαμβανομένης και της ψευδωνυμίας) αγγίζει το 75%, ενώ στα δημοσιεύματα που σχολιάζουν την προσωπική ζωή των ίδιων των bloggers ή τρίτων ξεπερνά το 88%, είναι ανώνυμα.

Παρά τους φόβους σχετικά με την έκταση ή τις επιπτώσεις της ανωνυμίας στην blogόσφαιρα, έρευνες δείχνουν ότι αυτή δε φαίνεται να συνιστά, επί του παρόντος, κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

H συντριπτική πλειοψηφία των πιο διάσημων blogs στην Ελλάδα (troktiko, fimotro, nonews-news, pres-gr, antinews, trelokouneli, taxalia, newstime, kafeneio-gr, prezatv, totefteri, neolaia.gr, papatzides), παραμένει στην... ανωνυμία, δημιουργώντας πολλά ερωτήματα για την ποιότητα της παρεχόμενης πληροφόρησης.

πηγή: www.imerisia.gr

από papatzides
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...