Διαβάστε το υλικό που βρήκαμε ή μας έστειλαν φιλικά blogs.

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Διεκδικούν την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής της Φλώρινας

Τη χρηματοδότηση της σιδηροδρομικής γραμμής της Φλώρινας μέσα από τα κονδύλια των 50 εκατομμυρίων ευρώ που διαθέτει το υπουργείο οικονομικών για τις άγονες γραμμές σε όλη τη χώρα θα ζητήσει το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας στη συνάντηση που θα έχουν μέλη του και φορείς της περιοχής την ερχόμενη Τετάρτη με τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου, στην Αθήνα.

Παράλληλα το Περιφερειακό Συμβούλιο στην αποψινή του συνεδρίαση θα εκδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας για την διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού Φλώρινας. «Το τρένο είναι ένα πολύ σημαντικό μέσο για την επικοινωνία της πόλης με τη Θεσσαλονίκη, δεδομένου ότι στην περιοχή δεν υπάρχει αεροδρόμιο ή κάθετη σύνδεση με την Εγνατία Οδό» τονίζει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης προγραμματισμού Δυτικής Μακεδονίας Γιάννης Αντωνιάδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο η γραμμή, που σταμάτησε να λειτουργεί στις 29 Ιανουαρίου, είχε 60% πληρότητα, γεγονός που, όπως τονίζει, θα μπορούσε να φέρει έσοδα στην εταιρεία, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων του ΟΣΕ που ήδη άρχισαν να εφαρμόζονται αλλά και με την κάλυψη του ελλείμματος, ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, από τις χρηματοδοτήσεις για τις άγονες γραμμές, ακόμη και από κονδύλια της τοπικής αυτοδιοίκησης.

«Θα εξετάσουμε όσα αιτήματα υπάρχουν από την τοπική αυτοδιοίκηση για την επαναλειτουργία του τρένου στη Φλώρινα» σημειώνει από την πλευρά του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της «Τραινοσέ» Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. «Για οποιοδήποτε δρομολόγιο μας δοθεί η χρηματοδότηση που ισοδυναμεί με τη διαφορά ανάμεσα στα έσοδα και τα έξοδα, θα δώσουμε το «πράσινο φως» για τη λειτουργία του» προσθέτει.

«Η σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινας - Θεσσαλονίκης λειτουργεί περίπου εκατό χρόνια. Είχε δημιουργηθεί από τους γάλλους, επί τουρκοκρατίας. Δεν μπορεί να κόβεται τώρα, στις αρχές του 21ου αιώνα» σημειώνει ο κ. Αντωνιάδης και υπογραμμίζει ότι στο πλαίσιο της κινητοποίησης για την επαναλειτουργία της γραμμής οι κάτοικοι της περιοχής θα προβούν σε αποκλεισμό και των εμπορικών δρομολογίων του τρένου, που αυτή τη στιγμή συνεχίζονται κανονικά.

Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας θα λάβει απόφαση με την οποία θα ζητά την μείωση κατά 50% του κόστους του πετρελαίου θέρμανσης, σε μια περιοχή όπως η Δυτική Μακεδονία που πλήττεται από το βαρύ χειμώνα και τις χαμηλές θερμοκρασίας.

από taxalia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...