Με σημερινή του ανακοίνωση το Δίκτυο Σιδηροδρομικών προχωρά σεσοβαρότατη καταγγελία για τιςπρομήθειες στον ΟΣΕ. Ενδεικτικά αναφέρετε ότι το ίδιο ακριβώς υλικό που αγοράστηκε πέρυσι με 1847,00 €Ε , σήμερα κόστισε στον Οργανισμό 6.568,00 € !!!!!!
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για την απίστευτη αυτή υπόθεση .
Μετά τα 260,00 € που κόστισε η αποκατάσταση μιας βλάβης όταν η εργολαβία θα κόστιζε 90 χιλιάδες έρχεται και η σημερινή καταγγελία για να αποκαλύψει πολλά !
Αναλυτικά η Ανακοίνωση – Καταγγελία >
Η απαξίωση του ΟΣΕ την τελευταία 20ετία, για να είναι ολοκληρωτική, έπρεπε να συμπεριλάβει όλους τους τομείς και τις λειτουργίες του. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά. Από αυτό το σχέδιο δεν θα μπορούσε να λείπει και ο πιο νευραλγικός χώρος του ΟΣΕ, αυτός των Προμηθειών και Αποθηκών. Μέχρι πριν λίγα χρόνια λειτουργούσε στον ΟΣΕ και σε ικανοποιητικό βαθμό,
σύστημα Προμηθειών και Αποθηκών. Ο ΟΣΕ είχε τη δυνατότητα και προγραμμάτιζε τις ανάγκες του και προχωρούσε σε συμφέροντες διαγωνισμούς από την εγχώρια και ξένη αγορά.
Αυτό το σύστημα καταστρατηγήθηκε μέχρι την ακύρωση του, με αποτέλεσμα σήμερα ο ΟΣΕ, σε ότι αφορά τις προμήθειες να είναι η «χαρά κάθε προμηθευτή». Δεν θα επαναλάβουμε εδώ, καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στον αστικό τύπο. Θα αναφερθούμε σε μια τελευταία περίπτωση που είναι ενδεικτική του χάους που επικρατεί.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για την απίστευτη αυτή υπόθεση .
Μετά τα 260,00 € που κόστισε η αποκατάσταση μιας βλάβης όταν η εργολαβία θα κόστιζε 90 χιλιάδες έρχεται και η σημερινή καταγγελία για να αποκαλύψει πολλά !
Αναλυτικά η Ανακοίνωση – Καταγγελία >
Η απαξίωση του ΟΣΕ την τελευταία 20ετία, για να είναι ολοκληρωτική, έπρεπε να συμπεριλάβει όλους τους τομείς και τις λειτουργίες του. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά. Από αυτό το σχέδιο δεν θα μπορούσε να λείπει και ο πιο νευραλγικός χώρος του ΟΣΕ, αυτός των Προμηθειών και Αποθηκών. Μέχρι πριν λίγα χρόνια λειτουργούσε στον ΟΣΕ και σε ικανοποιητικό βαθμό,
σύστημα Προμηθειών και Αποθηκών. Ο ΟΣΕ είχε τη δυνατότητα και προγραμμάτιζε τις ανάγκες του και προχωρούσε σε συμφέροντες διαγωνισμούς από την εγχώρια και ξένη αγορά.
Αυτό το σύστημα καταστρατηγήθηκε μέχρι την ακύρωση του, με αποτέλεσμα σήμερα ο ΟΣΕ, σε ότι αφορά τις προμήθειες να είναι η «χαρά κάθε προμηθευτή». Δεν θα επαναλάβουμε εδώ, καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στον αστικό τύπο. Θα αναφερθούμε σε μια τελευταία περίπτωση που είναι ενδεικτική του χάους που επικρατεί.
1.- Το 2011 και με την παραγγελία με αριθ. 31630/23.9.11, ο ΟΣΕ προμηθεύτηκε 1 πτερωτή καυσαερίων σταθερή για Δ/Η ADTRANZ με κωδικό υλικού ΟΣΕ τον 748107022. Η προμήθεια έγινε από τη εταιρεία με την επωνυμία: «ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΛΟΥΓΑΡΗΣ» ΜΕ ΚΌΣΤΟΣ 1.845€ (1.500€ + 345€ ΦΠΑ) η μία.
2.- Το 2012 με το έγγραφο με αριθ. 266298/24.4.12 της Διεύθυνσης Εφοδιασμού του ΟΣΕ ανακοινώνεται η διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού(αριθ. διακ. 11075/1) για την προμήθεια 40 ίδιων πτερωτών προϋπολογιζόμενης δαπάνης 231.240€ μαζί με το ΦΠΑ.
3.- Στις 10.8.12 με
το έγγραφο με αριθ. 268054 της ΔΕΦ ανακοινώνεται η απόφαση 5002/16.7.12
του Δ.Σ. του ΟΣΕ, σύμφωνα με την οποία, απορρίφθηκε η προσφορά των
εταιρειών:
α) «ΑΡΙΕΞΠΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ Α.Ε.» επειδή δεν κατατέθηκαν τα σωστά έγγραφα και υπεύθυνες δηλώσεις και
β) «DABEKO IMPEX SRL» επειδή η κατατεθείσα βεβαίωση κρατικού σιδηροδρομικού δικτύου δεν κάλυπτε το αιτούμενο είδος αφού το προσφερόμενο είδος δεν το είχε δοκιμάσει ο ΟΣΕ.
Παρόλα αυτά ο ΟΣΕ με απευθείας ανάθεση παρήγγειλε 4 πτερωτές για δοκιμαστική χρήση έναντι συνολικής αξίας 8.176€ χωρίς το ΦΠΑ.
α) «ΑΡΙΕΞΠΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ Α.Ε.» επειδή δεν κατατέθηκαν τα σωστά έγγραφα και υπεύθυνες δηλώσεις και
β) «DABEKO IMPEX SRL» επειδή η κατατεθείσα βεβαίωση κρατικού σιδηροδρομικού δικτύου δεν κάλυπτε το αιτούμενο είδος αφού το προσφερόμενο είδος δεν το είχε δοκιμάσει ο ΟΣΕ.
Παρόλα αυτά ο ΟΣΕ με απευθείας ανάθεση παρήγγειλε 4 πτερωτές για δοκιμαστική χρήση έναντι συνολικής αξίας 8.176€ χωρίς το ΦΠΑ.
4.- Με την ίδια απόφαση του Δ.Σ.κατακυρώνεται
ο διαγωνισμός στην «τεχνικά κατάλληλα και οικονομικά αποδεκτά
προσφέρουσα εταιρεία Α.Σ.Ε.Α. ΜΟΥΜΤΖΗΣ Α.Ε.» συνολικής αξίας 262.728€, δηλαδή 31.488€ παραπάνω από
την προϋπολογισθείσα τιμή. Έτσι υπογράφεται η παραγγελία με αριθ.
31766/9.10.12 για προμήθεια 40 πτερωτών προς 6.568€ η κάθε μία. Δηλαδή ο ΟΣΕ και μέσα σε ένα χρόνο, επιβαρύνθηκε με 6.568 – 1.845 = 4.723€ για την κάθε μία, όταν από την άλλη περικόπτει και το τελευταίο ευρώ από τους σιδηροδρομικούς.
Το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη παραγγελία δε σταματά εδώ.
Στη στήλη με την περιγραφή του είδους, αναφέρεται ακριβώς το εξής:
ΠΤΕΡΩΤΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗ …… Δ/Η ADTRANZ ……. ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΛΟΥΓΑΡΗΣ»!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι σημαίνει αυτό;;;;;;;;;;;;
ΠΤΕΡΩΤΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗ …… Δ/Η ADTRANZ ……. ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΛΟΥΓΑΡΗΣ»!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι σημαίνει αυτό;;;;;;;;;;;;
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι, ίσως ορισμένοι να μην έχουν αντιληφθεί ότι
κάτι έχει αρχίζει να αλλάζει. Ίσως ορισμένοι να μη θέλουν να αποκοπούν
από το παρελθόν της ασυδοσίας και της διαπλοκής.
Να γνωρίζουν όμως ότι, είμαστε αποφασισμένοι να
υπερασπίσουμε το τελευταίο ευρώ του δοκιμαζόμενου λαού μας. Να
υπερασπίσουμε το τελευταίο κομμάτι σιδηροδρομικής γης και περιουσίας.
Και θα το κάνουμε με κάθε θυσία.
Και θα το κάνουμε με κάθε θυσία.
Η Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου Σιδηροδρομικών
πηγή: mixanodigoiose
από citypress-gr